مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:402023-08-12اقتصادي

بزرگ ترین داروخانه هلال احمر غرب کشور در ایلام آماده بهره برداری


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از بهره برداری بزرگ ترین داروخانه غرب کشور توسط هلال احمر در این استان خبر داد.

- غلامرضا علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: این داروخانه در مرکز استان با هدف ارایه خدمات هرچه بیشتر به بیماران خاص با صرف هزینه 400 میلیارد ریال اعتبار توسعه و تجهیز شده است.

علی محمدی ادامه داد: عملیات توسعه و تجهیز این داروخانه به عنوان بزرگ ترین داروخانه غرب کشور نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال آغاز و در مدت سه ماه تکمیل و آماده ارایه خدمات به بیماران خاص است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با ذکر اینکه تجهیز و توسعه این داروخانه تحول گسترده ای در تامین داروهای بیماران خاص استان دارد، افزود: این بیماران پیش از این برای تامین برخی اقلام دارویی مجبور به عزیمت به استان های همجوار بودند که علاوه بر تحمیل هزینه های زیاد، باعث اتلاف وقت این عزیزان می شد که با احداث این داروخانه این مشکلات رفع شده است و اکنون این داروخانه به عنوان بزرگترین تامین کننده دارو، در راستای تامین داروهای تک نسخه ای بیماران خاص فعالیت می نماید.

علی محمدی بیان کرد: این داروخانه با بیش از 300 مترمربع و فضای کافی جهت ذخیره داروهای راهبردی با فضای مناسب انتظار آماده ارائه خدمت به اقشار مختلف مردم مخصوصاً بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین داروخانه هلال احمر غرب کشور در ایلام آماده بهره برداری

بزرگ ترین داروخانه هلال احمر غرب کشور در ایلام آماده بهره برداری