مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 21:552023-07-29اجتماعي

کالا های فاسدشدنی در ایام اربعین از «مرز خسروی» به عراق صادر نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در پایان نشست ستاد اربعین استان در نقطه صفر مرزی خسروی در جمع خبرنگاران، - کالا های فاسدشدنی در ایام اربعین از مرز خسروی به عراق صادر نمی شود صحرایی گفت: برای امنیت و آسایش زوار در ایام اربعین بار تجاری فاسدشدنی همانند میوه، تره بار و.

از مرز سومار و پرویزخان و یا دیگر مرز های استان عبور خواهند کرد و مرز خسروی در اختیار زوار اربعین خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در پایان نشست ستاد اربعین استان در نقطه صفر مرزی خسروی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز جلسه ای با حضور همه مسؤولان عضو در نقطه صفر مرزی و کمیته های 18گانه مسؤول برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی برگزار شد.

وی ادامه داد: مصوبات اجرایی این جلسه از همین امروز پیگیری می شود و به تناسب تا شروع مراسم راهپیمایی اربعین این چنین جلساتی برای پیگیری مسائل و مشکلات برگزار خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در خصوص پیشرفت های پروژه ها در مرز خسروی برای میزبانی از زوار اربعین حسینی، اضافه کرد: پیشرفت پروژه ها متناسب با برنامه های تعریف شده متفاوت است، ولی کار های طراحی شده به برگزاری مراسم اربعین خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالا های فاسدشدنی در ایام اربعین از «مرز خسروی» به عراق صادر نمی شود

کالا های فاسدشدنی در ایام اربعین از «مرز خسروی» به عراق صادر نمی شود