مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-28سياسي

گوشه ای از زیبایی ها و شگفتی های یاران حضرت اباعبدالله(ع)


عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و عاشورا، پژوه در شب عاشورای حسینی به بیان درس هایی از حضرت اباعبدالله(ع) و پیام های رجزهای آنان در صحنه کربلا پرداخت.

- گوشه ای از زیبایی ها و شگفتی های یاران حضرت اباعبدالله(ع) ایسنا/خوزستان عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و عاشورا، پژوه در شب عاشورای حسینی به بیان درس هایی از حضرت اباعبدالله(ع) و پیام های رجزهای آنان در صحنه کربلا پرداخت.

محمدرضا سنگری، شامگاه پنجشنبه در شب عاشورای حسینی به بیان درس هایی از حضرت اباعبدالله(ع) و پیام های رجزهای آنان در صحنه کربلا پرداخت.

متن سخنرانی این پژوهشگر عاشورا بدین شرح است: باید از همه پیچ و خم ها گذشت و خود را به فوز و فلاح رساند.

الان در کربلا چه می گذرد؟ یاران می دانند فردا باید در مقابل لشکر سی و سه هزار نفری دشمن قرار بگیرند، در این لحظه ها چه حالی دارند و چگونه خود را آماده می کنند؟ با کدام پشتوانه برای خلق عظیم ترین حماسه تاریخ خود را آماده می کنند؟ به تناسبت اینکه شب عاشورا است، از مبحث قدرشناسی صرف نظر می کنم و بحث درس هایی از یاران شگفت حضرت اباعبدالله(ع) را طرح خواهم کرد که امشب عاشقانه و مخلصانه زمزمه های لطیف خود را برای امشب تا صبح دارند؛ شبی که هیچ کس نخوابید: شب عاشقان بیدل، چه شبی دراز باشد/تو بیا کز اول شب، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشه ای از زیبایی ها و شگفتی های یاران حضرت اباعبدالله(ع)

گوشه ای از زیبایی ها و شگفتی های یاران حضرت اباعبدالله(ع)