مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-22سياسي

30 مرکز تفکیک زباله غیرمجاز در فردیس شناسایی شد


شهردار فردیس با اشاره به شناسایی 30 مرکز غیر مجاز تفکیک پسماند در این شهر، گفت: تاکنون 20 مرکز پلمب شده و اجرای طرح ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، محمدرضا احمدی نژاد، شهردار فردیس، امروز در جمع اصحاب رسانه، از اجرای طرح ضربتی پاکسازی و پلمب مراکز غیرمجاز پسماند خشک در فردیس خبر داد و اظهار کرد: همکارانم در مدیریت پسماند شهرداری با دستور دادستان محترم این شهرستان نسبت به اجرای این طرح اقدام کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت مراکز غیرمجاز پسماند خشک در شهر باعث ایجاد مشکلات اجتماعی، بهداشتی و امنیتی شده که علاوه بر آلودگی زیست محیطی و برهم زدن چهره بصری شهر، افزایش نارضایتی شهروندان را به همراه دارد، عنوان کرد: شهرداری فردیس در راستای ارتقای سلامت، آراستگی چهره شهر و به منظور اجرای قانون بند 20 ماده 55 شهرداری ها، ساماندهی و پاکسازی مراکز خرید و فروش ضایعات را با دستور مقام قضایی عملیاتی کرده است.

شهردار فردیس تصریح کرد: حفظ پاکیزگی چهره شهر و بهبود سیمای بصری از مطالبات شهروندان است که شهرداری با اجرای این طرح به دنبال رفع ناهنجاری های بصری و محیط زیستی بوده که عامل مهمی در افزایش رضایت مندی شهروندان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 مرکز تفکیک زباله غیرمجاز در فردیس شناسایی شد

30 مرکز تفکیک زباله غیرمجاز در فردیس شناسایی شد