مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:552023-07-26سياسي

شهادت «علی میرزایی» برای حفظ امنیت و آرامش مردم ملایر


در پی شهادت مظلومانه مأمور وظیفه شناس نیروی انتظامی، شهید علی میرزایی، سلمان اسماعیلی، فرماندار ویژه ملایر در پیامی شهادت وی را تسلیت گفت.

  - ایسنا/همدان در پی شهادت مظلومانه مأمور وظیفه شناس نیروی انتظامی، شهید علی میرزایی، سلمان اسماعیلی، فرماندار ویژه ملایر در پیامی شهادت وی را تسلیت گفت.

  در متن پیام فرماندار ویژه ملایر آمده است: عزت، استقلال و سرزمین ایران عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

بار دیگر شاهد بودیم فرزندی دلیر، برومند و فداکار از این خاک شهیدپرور به پیروی از سرور و سالار شهید اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای سرافراز، برای حفظ امنیت و آرامش مردم شهرستان ملایر، در حین خدمت مظلومانه در خون خود غلطید تا مجرمان نتوانند اخلالی در نظم و امنیت شهر ایجاد کنند که مصداق بارز جهاد در راه خدا بود و یقین داریم قطره های خون بر زمین ریخته این سرو سرافراز، عزت، امنیت و معنویت قهرمانان این ملت را سربلندتر خواهد کرد.

اینجانب شهادت غرورآفرین سرباز وطن شهید والامقام علی میرزایی را به محضر فرمانده کل قوا، ملت شهیدپرورشهرستان ملایر، خانواده بزرگ نیروی انتظامی و خانواده معزز ایشان و تمامی مدافعان امنیت تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت «علی میرزایی» برای حفظ امنیت و آرامش مردم ملایر

شهادت «علی میرزایی» برای حفظ امنیت و آرامش مردم ملایر