مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-01سياسي

لزوم نگاه ویژه به «دیر» در حوزه اعتبارات/ زیرساختها توسعه یابد


برطرف کردن دغدغه های مردم شهرستان دیر در حوزه زیرساخت هایی مانند جاده ها،آب، برق و بیمارستان در اولویت پروژه های سازمان برنامه و بودجه استان باشد.

- به گزارش، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر سه شنبه در نشست با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با تاکید بر اولویت سنجی در اجرای پروژه ها، اظهار داشت: برطرف کردن دغدغه های مردم شهرستان دیر در حوزه زیرساخت ها، جاده ساحلی مشهور به جاده مرگ و جاده وفاق، آب، برق، بیمارستان و … در اولویت پروژه های سازمان برنامه و بودجه استان باشد.

امام جمعه دیر با بیان اینکه طولانی شدن اجرای پروژه ها شیرینی آن را در کام مردم تلخ می کند، افزود: جاده وفاق در دهه 70 کلنگ زنی شد اما هنوز تکمیل نشده در حالی که اگر در همان سال های اول اجرا شده بود، هزینه های این پروژه چندین برابر نمی شد.

مشکلات ادامه دار بیمارستان دیر وی به مشکلات عدیده بیمارستان شهرستان دیر اشاره و بیان کرد: این بیمارستان پس از سال ها انتظار در سال 96 به صورت ناقص افتتاح شد و از آن سال تاکنون دچار مشکلاتی مانند راه اندازی نشدن تمام بخش ها، کمبود پزشک، نبود پزشک بیهوشی، تأخیر در پرداخت حقوق نیروها، مشکلات داروخانه و کمبود دارو مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نگاه ویژه به «دیر» در حوزه اعتبارات/ زیرساختها توسعه یابد

لزوم نگاه ویژه به «دیر» در حوزه اعتبارات/ زیرساختها توسعه یابد