مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-15سياسي

رسانه ها باید امید را به جامعه پمپاژ کنند


فرماندار زنجان با بیان اینکه رسانه ها عملکرد دولت و نظام را طبق فرمایش رهبری مبنی بر جهاد تبیین بازتاب بدهند، گفت: پمپاژ امید به جامعه باید توسط رسانه ها عملی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان پرویز خالقی، فرماندار زنجان در بازدید از خبرگزاری فارس ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه در مجموع خبرگزاری فارس خبرنگاران فرهیخته ای دارد، اظهار داشت: خبرگزاری فارس به نوعی منبع خبری برای بسیاری از رسانه های دیگر محسوب می شود.

فرماندار زنجان با بیان اینکه خانواده بزرگ خبرگزاری فارس مخاطبان گسترده ای دارد، بیان داشت: امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در کنار رسانه ها باشیم، چرا که رسانه های بازگو کننده اقدامات دولت و مدیران هستند.

خالقی با بیان اینکه رسانه ها عملکرد دولت و نظام را طبق فرمایش رهبری مبنی بر جهاد تبیین بازتاب بدهند، گفت: طبق فرمایش رهبری پمپاژ امید به جامعه باید توسط رسانه ها عملی شود.

وی با بیان اینکه رسانه ها امروز در خط مقدم جنگ نرم با دشمنان قرار دارند، تصریح کرد: خبرنگاران در عرصه جنگ نرم و اقدامات فرهنگی در جامعه نقش مهمی دارند.

فرماندار زنجان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: باید همه برای برگزاری انتخاباتی پر شور و با شکوه تلاش کنند چرا که انتخابات یک مسئله ملی و مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها باید امید را به جامعه پمپاژ کنند

رسانه ها باید امید را به جامعه پمپاژ کنند