مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-08بين الملل

درخواست حکیم از وزیر کشور عراق برای تسهیل ورود زائران خارجی در ایام اربعین


رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار «عبدالامیر الشمری» وزیر کشور عراق، تحولات امنیتی و برنامه ریزی های جاری برای موفقیت زیارت اربعین و تسهیل ورود زائران خارجی را بررسی کرد.

- رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق، تحولات امنیتی و برنامه ریزی های جاری برای موفقیت زیارت اربعین و تسهیل ورود زائران خارجی را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، روند انتقال پرونده امنیت استان ها به وزارت کشور و روند مبارزه با مواد مخدر بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، حکیم در این دیدار بر اهمیت بهبود عملکرد و آموزش نیروهای پلیس تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهروندان از لحظه ولادت تا وفات با ادارات وزارت کشور سروکار دارند، بر ضرورت استفاده از فناوری های پیشرفته و امکانات دولت الکترونیک در این ادارات تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق بر اهمیت إعمال قانون و واداشتن جامعه به احترام گذاشتن به نیروی امنیتی به خصوص پلیس راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و افزود که پلیس راهنمایی و رانندگی نماینده قانون است و نقش آن را نباید به مدیریت تردد خودروها تقلیل داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حکیم از وزیر کشور عراق برای تسهیل ورود زائران خارجی در ایام اربعین

درخواست حکیم از وزیر کشور عراق برای تسهیل ورود زائران خارجی در ایام اربعین