مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-04ورزشي

5 نماینده استان قم در مسابقات جهانی جودو


مسابقات جهانی جودو در آبان ماه امسال، در حالی برگزار می شود که از استان قم 5 نماینده در تیم ملی کشورمان حضور خواهند داشت.

- ایسنا/قم مسابقات جهانی جودو در آبان ماه امسال، در حالی برگزار می شود که از استان قم 5 نماینده در تیم ملی کشورمان حضور خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از پایان سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاتا جودو مردان در روز پنجشنبه دوازدهم مردادماه که به میزبانی تهران پیگیری شد، نفرات برتر مسابقات درون اردویی، با تصمیم سرمربی تیم ملی، به تیم کاتا جودو مردان کشورمان دعوت شدند.

این مسابقات جهت تعیین تیم ملی الف و ب با حضور 36 نفر از اردو نشین ها به صورت رسمی و با حضور هفت داور قاره ای، جهانی و ممتاز برگزار شد و در نهایت نفرات برتر برای حضور در مسابقات پیش رو انتخاب شدند.

تیم ملی الف کشورمان که 5 نماینده از استان قم در ترکیب دارد، جهت اعزام به مسابقات جهانی 2023 که آبان ماه امسال در امارات برگزار خواهد شد، آماده می شوند.

محمد حسن سالاری، محمدرضا صحرایی، فخرالدین رضایی و مهدی عظیمی 4 نماینده قم در این رقابت ها هستند و سرپرستی این تیم نیز برعهده علیرضا معتضدی از استان قم خواهد بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نماینده استان قم در مسابقات جهانی جودو

5 نماینده استان قم در مسابقات جهانی جودو