مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-10اجتماعي

اعتبارات اختصاص یافته به هواشناسی پاسخگوی نیازها نیست


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: اعتباراتی که برای هواشناسی استان اردبیل اختصاص می یابد، حداقل بوده و کفاف نیازهای زیرساختی این اداره کل را نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تقدیر از تلاش های خبرنگاران این رسانه اظهار کرد: در حال حاضر هواشناسی استان اردبیل با 71 پرسنل در حال فعالیت است که هشت نفر با مدرک دکترا، 35 نفر فوق لیسانس و 28 نفر نیز با مدرک تحصیلی لیسانس در این سازمان فعالیت می کنند.

وی هواشناسی استان اردبیل را یک سازمان تخصصی اعلام کرد و گفت: نیروهای هواشناسی با مدارک مرتبط توان تغییرات جوی و اقلیمی را رصد کرده و 45 نفر از این نیروها به صورت شیفتی فعالیت می کنند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از استقرار دفتر هوانوردی در 2 فرودگاه اردبیل خبر داد و تصریح کرد: تمام داده های ماهواره ای و هواشناسی به طور کامل رصد شده و در اختیار سازمان های مطبوع قرار می گیرد.

کوهی با اشاره به اینکه در بحث اعتبارات، هواشناسی با کمبود مواجه است، افزود: نقش هواشناسی به طور کامل در جامعه و حتی بین دستگاه های اجرایی و اداری تعریف نشده و به همین دلیل در اختصاص اعتبارات نیز کوتاهی و کاهلی را شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سال گذشته در شهرستان نمین ایستگاه های متعدد باران سنجی با پنج میلیارد تومان افتتاح شد بدون اینکه اندکی از اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات اختصاص یافته به هواشناسی پاسخگوی نیازها نیست

اعتبارات اختصاص یافته به هواشناسی پاسخگوی نیازها نیست