مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-18اقتصادي

بالِ «پرواز بلیت هواپیما» چیده شد


گزارش ها حاکی از آن است با تمهیدات اندیشیده شده در ایام اربعین سال جاری دیگر ایرلاین ها مجاز به فروش چارتری بلیت هواپیما و فروش بلیت با نرخ های نامتعارف نیستند و زائران اربعین حسینی می توانند با مراجعه به سایت ایرلاین ها بلیت خود را مستقیما با نرخ مصوب خریداری کنند.

- گزارش ها حاکی از آن است با تمهیدات اندیشیده شده در ایام اربعین سال جاری دیگر ایرلاین ها مجاز به فروش چارتری بلیت هواپیما و فروش بلیت با نرخ های نامتعارف نیستند و زائران اربعین حسینی می توانند با مراجعه به سایت ایرلاین ها بلیت خود را مستقیما با نرخ مصوب خریداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر ساله در ایام اربعین شاهد حضور خیل عظیمی از زائران حسینی از نقاط مختلف کشور در این مراسم عبادی و سیاسی هستیم.

با توجه به فضای حاکم بر این مراسم و برپایی موکب های متعدد مردمی در طول مسیر پیاده روی به منظور استقبال از زائران حسینی و از سوی دیگر با توجه به عشق و ارادت قلبی زائران و فضای معنوی حاکم بر فضای این مراسم، اکثر زائران ترجیح می دهند تا جایی که ممکن است با پای پیاده در این راهپیمایی شرکت کنند.

اما در کنار حضور جوانان، اقشار دیگری از جمله افراد سالمند نیز مشتاقانه در این مراسم شرکت می کنند که بعضا استفاده از وسایل حمل و نقل زمینی برای آنان دشوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالِ «پرواز بلیت هواپیما» چیده شد

بالِ «پرواز بلیت هواپیما» چیده شد