مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-09ورزشي

واگذاری امتیاز دو تیم لیگ برتری به سازمان لیگ بسکتبال


با اتمام مهلت تعیین شده سازمان لیگ بسکتبال برای تعیین تکلیف دو تیم لیگ برتری و عدم اقدام مشخص توسط مسئولان شان، حضور این دو تیم در فصل جدید منتفی و امتیاز آنها به این سازمان واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، 20 تیر آخرین فرصت برای اعلام آمادگی رسمی تیم های متقاضی حضور در لیگ برتر بسکتبال بود با این حال سازمان لیگ بسکتبال به دو تیم فرصت بیشتری داده بود تا برای شرکت در فصل جدید رقابت ها تعیین تکلیف کنند.

آویژه صنعت یکی از این دو تیم بود، تیمی که سال گذشته هم در لیگ برتر شرکت کرد و مجوز بقا در این رقابت ها را هم گرفت اما مسئولانش به دلیل برخی مشکلات تصمیم به کناره گیری از مسابقات گرفتند.

با این حال از طرف فدراسیون بسکتبال و طی تعامل با مسئولان ورزش و بسکتبال خراسان رضوی، رایزنی های زیادی به منظور تغییر تصمیم اتخاذ شده و بازگشت این تیم به مسابقات انجام شد اما در نهایت این رایزنی ها به نتیجه نرسید همانطور که تعیین فرصت برای لیمنوندیس سرانجامی نداشت.

قرار بود این تیم جایگزین تیم دوم مهرام در لیگ برتر شود.

تیم دوم مهرام از لیگ دسته اول جواز حضور در لیگ برتر را گرفت اما از آنجا که تیم اول مهرام در لیگ برتر حضور داشت امکان پذیرش آن وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری امتیاز دو تیم لیگ برتری به سازمان لیگ بسکتبال

واگذاری امتیاز دو تیم لیگ برتری به سازمان لیگ بسکتبال