مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-19اقتصادي

دولت به وعده ایجاد یک میلیون شغل عمل کرد


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از کاهش نرخ بیکاری در 24 استان کشور خبر داد و گفت: یکی از افتخارات دولت سیزدهم این است که وعده ای که درباره ایجاد یک میلیون فرصت شغلی به مردم داده بود، - وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از کاهش نرخ بیکاری در 24 استان کشور خبرداد و گفت: یکی از افتخارات دولت سیزدهم این است که وعده ای که درباره ایجاد یک میلیون فرصت شغلی به مردم داده بود، به ثمر نشست و کاهش یک درصدی نرخ بیکاری و افزایش اشتغال پایدار را شاهد بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید صولت مرتضوی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: خوشبختانه حسب گزارشی که مرکز آمار ایران ارائه کرده است اول سال 1401 نسبت به سه ماهه اول سال 1400 یک درصد نرخ بیکاری کاهش پیدا کرده و از 9.

2 درصد به 8.

2 درصد رسیده است.

وی افزود: بر اساس برآورد مرکز آمار ایران دولت توانسته یک درصد نرخ بیکاری را کاهش دهد و نرخ بیکاری زنان و فارغ التحصیلان هم نسبت به بهار 1400 کاهش و اشتغال پایدار افزایش داشته است.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: یکی از افتخارات دولت سیزدهم این است که وعده ای که در خصوص ایجاد یک میلیون شغل و فرصت شغلی به مردم داده بود نتیجه بخش بوده و به ثمر رسیده است.

اینکه ادعا کنیم وزارت کار اشتغالزایی کرده اینطور نیست بلکه ما نخ تسبیح هستیم و وزارتخانه های متعدد از صمت، وزارت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به وعده ایجاد یک میلیون شغل عمل کرد

دولت به وعده ایجاد یک میلیون شغل عمل کرد