مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-15بين الملل

تونس قاطعانه مقابل عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی ایستاده است


سخنگوی رسمی سندیکای اصناف تونس بر مخالفت گسترده مردم این کشور با روند عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و مقاومت آنها در برابر این اقدام تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سامی الطاهری سخنگوی رسمی سندیکای اصناف تونس تاکید کرد که از دیرباز تلاش های گسترده ای برای نفوذ صهیونیست ها به تونس در جریان بوده است.

وی افزود: زین العابدین بن علی رییس جمهور سابق تونس یک دفتر در این کشور و دفتر دیگری در تل آویو ایجاد کرد اما به همان حالت صوری ماند و اقدام دیگری انجام نشد.

بعد از انقلاب در تونس و ضعف عملکرد نهادهای دولتی، شاهد سو استفاده از خلأهای به وجود آمده برای برقراری ارتباطات تجاری و فرهنگی میان این کشور و رژیم صهیونیستی بودیم.

الطاهری ادامه داد: در این برهه شاهد سفر برخی هنرمندان تونسی به اراضی اشغالی و برگزاری جشن ها در این منطقه و همچنین ارتباطات تجاری با بازرگانان صهیونیست بودیم.

تمام این تلاش ها بی فایده است چرا که ملت تونس با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف بوده و خواهان بازگرداندن حقوق ملت فلسطین به آنها است.

وی تصریح کرد: اگر برای پذیرش عادی سازی روابط به ملت تونس فشار آورده شود مردم این کشور در برابر این روند مقاومت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونس قاطعانه مقابل عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی ایستاده است

تونس قاطعانه مقابل عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی ایستاده است