مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:102023-07-25سياسي

اجرای عدالت در دیوان عالی کشور موجب تقویت مدیریت دستگاه قضایی است


اجرای عدالت در دیوان عالی کشور موجب تقویت مدیریت دستگاه قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام مرتضوی مقدم، رییس دیوان عالی کشورصبح امروز در جمع تمامی قضات دیوان عالی کشور  گفت: اجرای عدالت به ویژه در دیوان عالی کشور موجب تقویت مدیریت دستگاه قضایی است، هر چه آراء عادلانه و به حق در دیوان عالی کشور صادر شود مدیریت دستگاه قضایی تقویت خواهد شد.

حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: از رییس قوه قضاییه که در مدت کوتاه مدیریت خود سومین بار است که در جمع قضات حضور می یابند تشکر می کنم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قضات دیوان عالی کشور پیشکسوت، نخبه و دارای تجربیات بالایی هستند، تصریح کرد: رسیدگی نقادانه قضات دیوان عالی کشور به پرونده ها و دقت نظر و استقلال در رأیی که دارند؛ از امتیازات دیوان عالی کشور است.

رییس دیوان عالی کشور افزود: قضات با تجربه و اندوخته علمی و قضایی، احکام دادگاه‎ها را ممیزی و مورد رسیدگی قرار می‏دهند و به ویژه بر فرجام خواهی ها، استقلال و دقت نظر دارند.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم با بیان اینکه دیوان عالی کشور امید مردم است و مردم به آن امید دارند بر استقلال این مرجع تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عدالت در دیوان عالی کشور موجب تقویت مدیریت دستگاه قضایی است

اجرای عدالت در دیوان عالی کشور موجب تقویت مدیریت دستگاه قضایی است