مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 22:402023-08-07سياسي

بهره مندی 5200 مددجوی کمیته امداد از خدمات مشاوره ای


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از بهره مندی بیش از پنج هزار و 200 مددجوی کمیته امداد از خدمات مشاوره ای در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس روشن دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی تربیتی، به عنوان سرمایه گذاری برای آموزش نسل آینده در نظر گرفته می شود، افزود: خدمات مشاوره مکمل خدمات فرهنگی این نهاد است که با موضوعاتی از جمله پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آموزش بهره مندی صحیح از فضای مجازی، کسب مهارت های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق و عوامل مؤثر بر تحکیم بنیان خانواده و… ارائه می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پنج هزار و 289 نفر از مددجویان تحت حمایت در سال جاری با هدف کاهش آسیب های روحی و روانی و افزایش سطح تاب آوری از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره مند شدند که نسبت به مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

روشن با بیان اینکه مشاوره با استفاده از فنون گوناگون فرد را از اسیر شدن در دام بسیاری از مشکلات نجات می دهد، تصریح کرد: ارائه مشاوره باعث می شود فرد توانایی ها و شخصیت خود را بشناسد و در نهایت تصمیم درست و منطقی را برای تأمین نیازهای فردی و اجتماعی خود بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 5200 مددجوی کمیته امداد از خدمات مشاوره ای

بهره مندی 5200 مددجوی کمیته امداد از خدمات مشاوره ای