مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-12سياسي

حلقه جام جم را تنگ تر نکنید


درحالی که در آن سوی مرزها، رسانه های مشهور به کمک شبکه های ماهواره ای فارسی زبان آمدند و در مقابل مردم ایران صف آرایی کردند، برخی در داخل، در پی آن هستند تا با هر چه تنگ تر کردن حلقه رسانه ملی عده ای معدود در آن جای گیرند و صدا و سیما را بشکلی خود خواسته از ظرفیت ها محروم سازند.

- مجله فارس پلاس: ماجرای این روزهای صداوسیما، از این ور ما بدون پول و با فحش خوردن برنامه ساختیم اما اون ور آن ها سلبریتی ها را برای ورود به صداوسیما گرم می کنن، شروع شد.

بعد از انتشار اخبار شایعاتی مبنی بر حضور مجدد برخی چهره های مشهور به تلویزیون و قول گلزار به یکی از هوادارانش مبنی بر بازگشتش به تلویزیون با مسابقه پانتومیم ؛ یکی از مجریان تازه کار اما خلاق تلویزیون به این موضوع واکنش نشان داد.

محمدرضا شهبازی، مجری برنامه پاورقی و سیدخندان شبکه 2 در توییتی نوشت: ما اینور پاورقی میسازیم، میگیم سلبریتی ها باید در خدمت رسانه باشه، هماهنگ با سیاست های نظام باشه، باید با سلبریتی ای که وسط شلوغی ها آب به آسیاب دشمن می ریخت برخورد بشه، بعد اون ور گلزار  و رشیدپور دارن گرم میکنن برگردن روی آنتن، این ور بچه ها با بی پولی ساختن، فحش خوردن .

.

توییتی که واکنش هایی را در پی داشت و حتی رضا رشیدپور در پاسخ به شهبازی توییت کرد: سلام عزیز.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه جام جم را تنگ تر نکنید

حلقه جام جم را تنگ تر نکنید