مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-08سياسي

73 داوطلب نمایندگی مجلس در استان سمنان ثبت نام کردند


رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تاکنون 73 نفر برای نامزدی نمایندگی مجلس در حوزه های انتخابیه استان سمنان پیش ثبت نام خود را انجام دادند.

- احمد ریواده در گفتگو با خبرنگار مهر ، از ثبت نام 73 نفر برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان سمنان تا ظهر امروز خبر داد و ابراز کرد: 24 نفر از این افراد برای حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه پیش ثبت نام خود را انجام دادند.

وی با بیان اینکه برای حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان 13 نفر ثبت نام خود را کامل کردند، افزود: در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی 19 نفر و در حوزه انتخابیه دامغان 17 نفر پیش ثبت نام خود را انجام دادند.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه در پیش ثبت نام بررسی صلاحیت ها مطرح نیست و تنها مدارک شخصی و مثبته افراد شامل مدرک تحصیلی و شناسایی و … ملاک است، گفت: ثبت نام تا بیست و ششم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

ریواده با بیان اینکه هشت نفر از 73 نفری که پیش ثبت نام خود را انجام دادند خانم هستند، گفت: حدوداً 11 درصد از ثبت نام کنندگان خانم هستند.

وی با بیان اینکه 65 نفر دیگری که برای انتخابات مجلس نام نویسی کردند، مرد هستند، گفت: 51 نفر از کسانی که نام نویسی کرده ند مدرک فوق لیسانس ارائه داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 داوطلب نمایندگی مجلس در استان سمنان ثبت نام کردند

73 داوطلب نمایندگی مجلس در استان سمنان ثبت نام کردند