مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 23:452023-08-05حوادث

بازرسی های تخصصی و تکمیلی در رابطه با حادثه شرکت پترو پالایش گهر ادامه دارد


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: رعایت اصول ایمنی، آموزش های تخصصی و تجهیز وسایل و امکانات ایمنی در کارگاه ها توسط کارفرمایان و کارگران نقش مهمی در پیشگیری از حوادث ناشی از کار دارد.

- ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: رعایت اصول ایمنی، آموزش های تخصصی و تجهیز وسایل و امکانات ایمنی در کارگاه ها توسط کارفرمایان و کارگران نقش مهمی در پیشگیری از حوادث ناشی از کار دارد.

سید فرهاد ناصری نیا 14 مردادماه ضمن بازدید از محل حادثه آتش سوزی در شرکت پترو پالایش گهر واقع در شهرک صنعتی دورود، بررسی علت وقوع حادثه و مسائل و نکاتی که در حوزه ایمنی و بهداشت کار در این شرکت وجود دارند را توسط تیم بازرسان کار استان خواستار شد.

وی اظهار کرد: در رابطه با این حادثه بازرسی های تخصصی و تکمیلی ادامه دارد و تا حصول نتیجه نهایی بررسی و اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به راهکارهای افزایش ضریب ایمنی بر ارتقای فرهنگ ایمنی در محیط کار تأکید کرد: ارتقای فرهنگ و رعایت اصول ایمنی راهکاری برای پایین آوردن حجم خسارات جانی و مالی در محیط‎ های کارگاهی است.

ناصری نیا با اشاره به مصدومیت دو نفر از کارگران در این حادثه تصریح کرد: رعایت اصول ایمنی، آموزش های تخصصی و تجهیز وسایل و امکانات ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی های تخصصی و تکمیلی در رابطه با حادثه شرکت پترو پالایش گهر ادامه دارد

بازرسی های تخصصی و تکمیلی در رابطه با حادثه شرکت پترو پالایش گهر ادامه دارد