مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-29اقتصادي

صاحب نظران حوزه خودرو، تحت تاثیر عملکرد تیگو 8 پرو e پلاس


در صنعت خودروی جهان، محصولات به طور پیوسته در حال تکامل هستند و پیشرفت های هیجان انگیز، مرزهای آنچه در ذهن خود به عنوان حد نهاییِ ممکن بودن متصور هستیم را جابجا می کند.

- در ایران هم برند فونیکس که مدتی ست از گام های عملی خود برای توسعه محصولات دوستدار محیط زیست پرده برداشته، حالا بیش از هر چیز به خاطر جریان سبز فونیکس یعنی تمرکز و سرمایه گذاری ویژه برای جایگزینی موتورهای احتراق داخلی، با موتورهای مبتنی بر الکتریسیته، بر سر زبان ها افتاده است.

در آستانه تحولی بزرگ در صنعت خودرو کشور و رسیدن به موعد رونمایی از تیگو 8 پرو e پلاس به عنوان محصول پیشگام در جریان سبز فونیکس، برخی از اصحاب رسانه های مطرح خودرو که فرصتی برای رانندگی با این خودرو یافتند، نقطه نظرات خود درباره این محصول را منعکس کردند.

تیگو 8 پرو e پلاس، وسیله نقلیه ای مبتنی بر تکنولوژی پلاگین هیبرید (PHEV) با قابلیت های استثنایی است که به طور یکپارچه عملکرد هیجان انگیز را با جلوه های آرامش ترکیب می کند.

کارشناسانی که رانندگی با این خودرو را تجربه کردند، بازخوردهایی ارائه دادند که با توجه به اطلاعات اولیه و مشخصات منتشر شده از محصول، اتفاقی دور از ذهن نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحب نظران حوزه خودرو، تحت تاثیر عملکرد تیگو 8 پرو e پلاس

صاحب نظران حوزه خودرو، تحت تاثیر عملکرد تیگو 8 پرو e پلاس