مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-21اقتصادي

توسعه تجارت الکترونیک اولویت جدی شرکت پست استان یزد است


توسعه تجارت الکترونیک ویژه کسب و کارهای خرد، صنایع دستی و تولیدات بومی مهمترین رویکرد و اولویت اداره کل پست استان یزد در دوره مدیریت جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، حمیدرضا آقاجانی پیش از ظهر امروز در اولین نشست خبری خود به عنوان سرپرست پست استان یزد، با بیان این که سه برنامه مهم در دستور کار مدیریت جدید این سازمان است، اظهار کرد: توسعه تجارت الکترونیک با نگاه ویژه به رونق کسب و کارهای خرد، صنایع دستی و تولیدات بومی است از جمله اولویت های سازمانی پست استان یزد در دوره جدید است.

وی اجرای طرح جینف(ساماندهی آدرس و نشانی های پستی ) و ارائه خدمات نیابتی از دیگر اولویت های اجرایی شرکت پست استان یزد است، افزود: جینف از جمله طرح های اولویت دار اقتصاد مقاومتی است که متأسفانه تاکنون آن طور که باید اجرایی نشده است.

سرپرست پست استان یزد مشارکت اصحاب رسانه را عاملی جدی برای پیشرفت سازمانی و خدماتی دستگاه ها دانست و گفت: مردم بهترین هستند برای قضاوت خدمات به شرط این که با همکاری خبرنگاران در جریان عملکردها قرار بگیرند.

آقاجانی در بخش دیگری از سخنان خود کمبود نیروی انسانی را از جمله دغدغه های شرکت پست استان یزد عنوان و تصریح کرد: شرکت پست استان یزد آمادگی جذب نیروی پیمانکاری را در حوزه توزیع دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تجارت الکترونیک اولویت جدی شرکت پست استان یزد است

توسعه تجارت الکترونیک اولویت جدی شرکت پست استان یزد است