مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-06سياسي

کاهش حق آبه بوستان لویزان و خشک شدن گونه های درختی


بوستان لویزان 400 لیتر بر ثانیه حق آبه داشته که به 40 لیتر در ثانیه تقلیل پیدا کرده و این منجر به خشک شدن بسیاری از گونه های درختی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نرگس معدنی پور در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ارائه گزارش بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، نظارت و حقوقی و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری از منطقه 4 شهر تهران اظهار کرد: منطقه 4 با جمعیت 988 هزار نفری به عنوان پرجمعیت ترین منطقه تهران،11 درصد جمعیت شهر تهران را به خود اختصاص داده است رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با اشاره به بازدید از پایانه تاکسیرانی رسالت خاطر نشان کرد: بررسی وضعیت نظافت، رفت و روب و لایروبی جوی ها و وضعیت سایه بان برای رفاه حال شهروندان و رانندگان انجام و تذکرات داده شد که بر اساس وعده های اعلام شده تا پایان سال مسقف شدن پایانه عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: این موارد در اکثر مناطق وجود دارد و ضرورت دارد که معاونت خدمات شهری شهرداری نسبت به بررسی مشکل نظافت و رفت و روب و موارد مشابه اقدام کند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با بیان اینکه قرار بوده زمینی به وسعت 10 هزار متر مربع در بزرگراه شهید بابایی به خیریه وحدت اختصاص یابد، گفت: با توجه به وضعیت جسمانی معلولان ذهنی تحت پوشش این خیریه، درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش حق آبه بوستان لویزان و خشک شدن گونه های درختی

کاهش حق آبه بوستان لویزان و خشک شدن گونه های درختی