مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-13پزشكي

طرح ملی سلامت خانواده در شهر آشخانه آغاز شد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به پیشرفت فاز اجرایی طرح ملی سلامت خانواده در آشخانه، گفت: با اجرای این طرح، پرونده سلامت برای افراد و خانواده ها تشکیل می شود تا به طور مستمر وضعیت سلامت شهروندان ارزیابی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا اکبری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به پیشرفت فاز اجرایی طرح ملی سلامت خانواده در آشخانه، اظهارکرد: با اجرای این طرح، پرونده سلامت برای افراد و خانواده ها تشکیل می شود تا به طور مستمر وضعیت سلامت شهروندان ارزیابی شود.

وی با بیان اینکه اکنون اقدامات تأمین نیرو در حال انجام است، گفت: بخشی از نیروی مورد نیاز جذب و آموزش های لازم را کسب کرده و بخشی دیگری از نیروها در مرحله جذب هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با یادآوری نقش مراقبان سلامت در این طرح، افزود: مراقبان سلامت با مراجعه بیماران، برای آن ها پرونده سلامت تشکیل می دهند و در صورت بیماری، افراد به پزشکان خانواده و در صورت نیاز به پزشکان متخصص و بیمارستان ها، ارجاع می شوند.

اکبری با اشاره به اینکه در برنامه سلامت خانواده کسی که با یک مشکل سلامتی مواجه شده باید به مراقب سلامتِ خود به عنوان عضوی از تیم سلامت، در پایگاه سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی سلامت خانواده در شهر آشخانه آغاز شد

طرح ملی سلامت خانواده در شهر آشخانه آغاز شد