مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-01اقتصادي

تأمین اعتبار آب و برق دستگاه ها مشروط به ثبت املاک در سامانه سادا


وزیر امور اقتصادی و دارایی در راستای اجرای قانون بودجه امسال طی بخشنامه ای پرداخت اعتبارات جانبی دستگاه ها از جمله آب و برق را مشروط به ثبت اموال غیرمنقول آنها در سامانه سادا عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید احسان خاندوزی در راستای اجرای جز 2 بند ز تبصره 11 قانون بودجه 1402 همه دستگاه های اجرایی مشمول ماده 29 قانون برنامه ششم به جز نهادهای نظامی، امنیتی و سازمان انرژی اتمی را مکلف به ثبت املاک و اموال غیر منقول، انقال و تملیکی که به عنوان بهره بردار، مالک، متولی یا نماینده دولت در اختیار دارند، در سامانه جامع اموال دستگاه های اجرایی (سادا) کرد.

وی در این نامه اعلام کرده است: مطابق جز 1 بند (ز) تبصره مذکور پرداخت هرگونه اعتبارات از جمله طرح های تعمیرات اساسی و ماشین آلات و تجهیزات، هزینه آب و برق در سال 1402 و هرگونه پرداخت برای تجهیز، نگهداری و سایر هزینه ها از محل درآمدهای اختصاصی، سایر منابع یا اعتبارات و منابع شرکتهای دولتی برای موارد ثبت نشده در سادا ممنوع است.

وزیر اقتصاد با تأکید بر اجرای این بند از قانون بودجه امسال به قید فوریت، اعلام کرد: در صورتی که دستگاه های اجرایی املاک در اختیار خود را در سامانه سادا ثبت نکنند، سند ملک به نام وزارت اقتصاد تغییر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اعتبار آب و برق دستگاه ها مشروط به ثبت املاک در سامانه سادا

تأمین اعتبار آب و برق دستگاه ها مشروط به ثبت املاک در سامانه سادا