مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-16سياسي

اقبال و تمایل به قرآن کریم افزایش یافته است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: این مسائل نه تنها اقبال به قرآن را کم نمی کند بلکه برخی به دلیل کنجکاوی، با بررسی های دقیق بیشتر این کتاب را شناخته و به آن تمایل می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام محمدحسین بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در جمع داوران چهل وششمین دوره مسابقات قرآن کریم اصفهان اظهار داشت: این دوره از مسابقات به دلیل برگزاری در ماه محرم با نام امام حسین(ع) که خود تجسمی از قرآن کریم، بود عجین شده است.

وی افزود: ائمه اطهار خود قرآن ناطق هستند و خداوند در راستای تبیین و تفسیر آیات قرآن، نعمت ولایت را به ما ارزانی داشته و این در آیات و روایات نیز وارد شده است.

بلک با اشاره به بیانات علامه شیخ جعفر شوشتری در کتاب الخصائص الحسینیه عنوان کرد: قرآن یک نور ابدی جاودانه است و علاقه به امام حسین(ع) نیز عشق بی پایانی در قلوب مومنان ایجاد می کند؛ قرآن کریم فرقان است و میزان حق و باطل را مشخص می کند و امام حسین(ع) نیز میزان حق و باطل بود و هست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: قرآن کریم مطابق آیات آن شفا است و تربت امام حسین(ع) نیز شفاهنده است، قرآن کریم نور است و اباعبدلله(ع) نیز موجب رهایی از ظلمت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقبال و تمایل به قرآن کریم افزایش یافته است

اقبال و تمایل به قرآن کریم افزایش یافته است