مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-19اقتصادي

شمال غرب کلانشهرشیراز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است


در پرتو پروژه های عمرانی کیفیت زندگی شهروندان افزایش یافته و شیراز در جایگاه سومین حرم اهل بیت «ع» به مرزهای ایده آل نزدیک تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شهرام سبزیان فرد با عرض تسلیت بمناسبت حادثه تروریستی شاهچراغ ع ، با ارایه گزارش عملکرد پروژه های فنی و عمرانی گفت: بودجه عمرانی و خدمات شهری شهرداری منطقه 10 شیراز در سال جاری معادل 385 میلیارد تومان است.

وی با تاکید بر این موضوع که تلاش های خستگی ناپذیر کارکنان به نتایج مطلوبی رسیده و پروژه ها در مسیر پیشرفت قرار دارند، افزود: در حوزه شهرسازی و درآمدی به موفقیت های چشمگیری طی این شش ماه دست یافته ایم تا جاییکه بیشترین تعداد موافقت های اصولی و صدور پروانه در شهرداری منطقه 10 صورت پذیرفته و در حوزه صدور پایان کار و عدم خلافی نیز پیشتاز هستیم.

سبزیان فرد  با اشاره به این موضوع که در حوزه واحد املاک حداکثر همکاری با معاونت عمرانی و فنی شهرداری صورت گرفته، عنوان کرد: پروژه هایی نظیر زیرگذر گویم و 55 متری حافظ دارای بیشترین حجم تملک هستند که در زمینه توافق با شهروندان و جلب رضایتمندی آنها قدم های مثبتی برداشته شده است.

وی از زیرگذر گویم به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های شهری شیراز یاد کرد و افزود: این پروژه حجم تملکی وسیعی داشت و بار مالی دوچندانی معادل 1750 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمال غرب کلانشهرشیراز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

شمال غرب کلانشهرشیراز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است