مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-23سياسي

بخش گفتار درمانی هلال احمر زنجان فعالیت خود را از سرگرفت


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بخش گفتاردرمانی مرکز جامع توانبخشی هلال احمر این استان پس از 2 سال تعطیلی آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حکمت الله هاشمی روز یکشنبه گفت: گفتار درمانی روش درمانی برای رفع مشکل تکلم کودکان و بزرگسالانی است.

وی تاکید کرد: با آغاز فعالیت گفتار درمانی در مرکز جامع توانبخشی شهید چمران هلال احمر در حال حاضر تیم ارائه دهنده خدمات این مرکز تکمیل شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هم اکنون در این مرکز جامع توانبخشی در بخش های ارتز، پروتز، فیزیوتراپی، کاردرمانی، کفش طبی، گفتاردرمانی و طب فیزیکی برای هم استانی ها و مراجعه کنندگان از دیگر استان ها خدمات می دهیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: در بخش ارتز و پروتز توانسته ایم به هموطنان معلول و جانبازان شریف این استان و استان های دیگر خدمات قابل توجه و رضایت بخشی ارائه دهیم.

وی یادآوری کرد: خدمات در بخش های مختلف مرکز جامع توانبخشی هلال احمر از شنبه تا پنجشنبه و از ساعت هشت تا 14 ظهر ارائه می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: متخصص طب فیزیکی نیز چهارشنبه های هر هفته از ساعت 11 به بعد در این مرکز به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش گفتار درمانی هلال احمر زنجان فعالیت خود را از سرگرفت

بخش گفتار درمانی هلال احمر زنجان فعالیت خود را از سرگرفت