مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-13سياسي

باید حداقل ترین فرصت های سرقت از بزهکاران سلب شود


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه باید حداقل ترین فرصت های سرقت از بزهکاران سلب شود گفت: دادستانها و روسای حوزه های قضایی نظارت ویژه بر مقوله برخورد و مقابله با جرایم خصوصا سرقت دارند و اقدامات موثر و مهمی در حوزه پیشگیری از وقوع سرقت ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه اتخاذ ساز و کارهای لازم برای پیشگیری از سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و اماکن خصوصی که در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار اظهار داشت: آنچه که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است انجام اقدامات خاص و ویژه که تاثیرات آن نسبت به افراد جامعه گسترده باشد است و در این راستا اقدامات ویژه برای مقابله و کاهش جرم سرقت را مورد تاکید قرار داده ایم باید ورودهای جدی و قاطع را مورد مطالبه قرار داد.

وی افزود: دادستانها و روسای حوزه های قضایی نظارت ویژه بر مقوله برخورد و مقابله با جرایم خصوصا سرقت دارند و اقدامات موثر و مهمی در حوزه پیشگیری از وقوع سرقت ابلاغ شده است.

مقام ارشد قضایی استان ادامه داد: در سطح کلان کشوری عملکردها در خصوص مقابله با سرقت خوب و مثبت است اما در سطح استان و به نسبت جمعیت انتظارات بیشتر است و باید کارهای موثر و نتیجه گرا در خصوص مقابله با جرم سرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید حداقل ترین فرصت های سرقت از بزهکاران سلب شود

باید حداقل ترین فرصت های سرقت از بزهکاران سلب شود