مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-19سياسي

بخشی از داروی تولیدی در اصفهان قاچاق می شود


دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به رتبه سوم استان اصفهان در تولید داروی کشور گفت: کمبود دارو در کشور نشان دهنده آن است که بخشی از تولید استان به عنوان یکی از قطب های اصلی تولید دارو قاچاق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان در کمیته نظارت بر زنجیره عرضه اقلام دارویی و جلوگیری از قاچاق اقلام دارویی اظهار داشت: پس از کمبود دارویی که سال گذشته در کشور با آن مواجه شدیم و گزارشات واصله در خصوص قاچاق دارو به کشورهای همسایه، دادستانی کل کشور ضمن ابلاغ دستورالعملی، دادستانی ها را موظف به پیگیری موضوع به عنوان یکی از مصادیق حقوق عامه کرد.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع افزود: دارو و اقلام دارویی ضمن اینکه با سلامت و جان مردم سر و کار دارد، کالایی غیرقابل جایگزین است که در صورت کمبود و نبود آن، نمی توان آن را با چیز دیگر جایگزین کرد و حساسیت نسبت به موضوع دارو باید دوچندان باشد.

موسویان با اشاره به رتبه سوم استان اصفهان در تولید داروی کشور خاطرنشان کرد: کمبود دارو در کشور نشان دهنده آن است که بخشی از تولید استان به عنوان یکی از قطب های اصلی تولید دارو قاچاق می شود و ضرورت دارد ضمن اجرای تدابیر اندیشیده شده اقدامات مضاعفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از داروی تولیدی در اصفهان قاچاق می شود

بخشی از داروی تولیدی در اصفهان قاچاق می شود