مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:402023-08-14سياسي

دومین نشست شورای علمی کارگروه مد و لباس برگزار شد


دومین نشست شورای علمی کارگروه مد و لباس کشور توسط واحد آموزش، پژوهش، نوآوری دبیرخانه این کارگروه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دومین نشست شورای علمی کارگروه مد و لباس کشور با حضور اساتید دانشگاه و صاحبنظران حوزه تولید در عرصه طراحی، دوخت، و تولید مد و لباس، برگزار شد.

در این نشست شرکت کنندگان طراح ایده های خاص، به توضیحات و دفاع از هدف و طرح های علمی انجام شده خود پرداختند و مورد ارزیابی و داوری اعضای شورای علمی قرار گرفتند.

در این جلسه محمدیان مسئول حوزه عفاف و حجاب در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یکی از شرکت کنندگان، به توضیحات و ارائه نمونه طرح های دوخته شده، با هدف ارتقا مدل مناسب و شایسته لباس و پوشش بیمار در اتاق عمل، در جهت تکریم و شأن فرد بیمار، بالاخص حفظ آرامش روانی بانوان، پرداخت.

فرحناز نقابت، شرکت کننده دیگر، در تهیه و طراحی پیشنهاد و ایده خود در حوزه سایزینگ، متد و الگو های برش و دوخت بومی_ایرانی، که سال ها در جمع آوری اطلاعات و داده برای تکمیل طرح خود فعالیت کرده بودند با ارائه نمونه به توضیحات و دفاع از طرح خود پرداخت.

ماهسون سجادی، دانش آموخته رشته پژوهش هنر، با عملیاتی کردن ایده بازسازی لباس های دوره های مختلف زمانی در ایران با هدف استفاده کاربردی آنها در فیلم، تئاتر و همچنین با الهام از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نشست شورای علمی کارگروه مد و لباس برگزار شد

دومین نشست شورای علمی کارگروه مد و لباس برگزار شد