مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-17سياسي

حضور 170 دانشجو در مرحله استانی طرح«حامیم2»


دبیر اجرای طرح حامیم استان زنجان با بیان اینکه مرحله نخست طرح حامیم2 به صورت دانشگاهی در خرداد و تیرماه سال جاری برگزار شد، گفت: مرحله استانی این طرح از فردا تا دوم شهریورماه سال جاری با حضور 170 نفر از دانشجویان برگزیده مرحله دانشگاهی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احمد صمدی، دبیر اجرای طرح حامیم استان زنجان در نشست برگزاری دومین دوره کشوری توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان زنجان(حامیم2) به تشریح نحوه برگزاری طرح حامیم 2 پرداخت و اظهار داشت: هدف از اجرای طرح حامیم شناخت مسایل جامعه و ارایه راهکار و همین طور تربیت مبانی فکری و معرفتی است.

دبیر اجرای طرح حامیم استان زنجان همچنین هدف نهایی و اصلی طرح حامیم را هم افق شدن، منسجم شدن، شبکه شدن و شناخت یکدیگر و همین طور مسایل میدان فعالیت های دانشگاهی اعلام کرد.

وی مخاطبان طرح حامیم را دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی اعلام کرد و افزود: این طرح امسال در سه مرحله برگزار می شود.

صمدی با بیان اینکه مرحله نخست طرح حامیم به صورت دانشگاهی در خرداد و تیرماه سال جاری با حضور 500 دانشجو برگزار شد، گفت: مرحله استانی این طرح از فردا تا دوم شهریورماه سال جاری با حضور 170 نفر از دانشجویان برگزیده مرحله دانشگاهی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 170 دانشجو در مرحله استانی طرح«حامیم2»

حضور 170 دانشجو در مرحله استانی طرح«حامیم2»