مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:362023-08-21بين الملل

هزار نفر در آتش سوزی ها در هاواییِ آمریکا ناپدید شدند+ فیلم


رسانه ها و مقامات آمریکا اعلام کردند در پی آتش سوزی های بی سابقه و ویرانگر در ایالت هاوایی، بیش از هزار نفر همچنان ناپدید هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هیل، جاش گرین ، فرماندار ایالت هاوایی اعلام کرد در پی آتش سوزی های ویرانگر در جزیره مائویی 1050 نفر همچنان ناپدید هستند و عملیات امدادونجات برای نجات آنها ادامه دارد.

جاش گرین دیروز هم اعلام کرد که تا کنون فقط حدود 60 درصد از منطقه آتش سوزی در این ایالت توسط تیم های جستجو و نجات مورد بررسی و عملیات قرار گرفته اند و بسیاری از مناطق باقی مانده از آتش سوزی هنوز در وضعیت بحرانی به سر می برند.

برایان شاتز (D) سناتور آمریکایی نیز گفته که حتی پس از انجام این کار، پاکسازی خاکستر و آوار از لاهاینا و جوامع اطراف یک فرآیند طولانی، پرهزینه و بالقوه خطرناک خواهد بود.

آواربرداری آتش سوزی هاوایی ممکن است تا یک میلیارد دلار هزینه در بر داشته باشد و تا یک سال طول بکشد، بنابراین ما باید خود را برای همکاری با یک شرکت واقعاً بزرگ برای از بین بردن همه این زباله ها آماده کنیم.

وزارت دفاع آمریکا هم نزدیک به 700 پرسنل و 140 نفر از گارد ساحلی ایالات متحده را به هاوایی اعزام کرده تا به مبارزه با آتش سوزی هایی که هنوز در سراسر جزیره اقیانوس آرام در حال گسترش هستند کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار نفر در آتش سوزی ها در هاواییِ آمریکا ناپدید شدند+ فیلم

هزار نفر در آتش سوزی ها در هاواییِ آمریکا ناپدید شدند+ فیلم