مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-23بين الملل

نیروهای واگنر بی صبرانه منتظر حمله ور شدن به لهستان هستند


رییس جمهور بلاروس در نشست با پوتین گفت: نیروهای واگنر شروع به فشار آوردن به ما کرده اند؛ آنها می خواهند به غرب بروند و می گویند «بگذارید برای گشت وگذار به ورشو و ژشوف برویم!» - رییس جمهور بلاروس در نشست با پوتین گفت: نیروهای واگنر شروع به فشار آوردن به ما کرده اند؛ آنها می خواهند به غرب بروند و می گویند بگذارید برای گشت وگذار به ورشو و ژشوف برویم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس در دیدار با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه گفت گروه شبه نظامی واگنر که هم اکنون در مینسک به سر می برد، تمایل زیادی برای حمله به لهستان دارد.

لوکاشنکو در نشست با پوتین گفت: نیروهای واگنر شروع به فشار آوردن به ما کرده اند؛ آنها می خواهند به غرب بروند و می گویند بگذارید برای گشت وگذار به ورشو و ژشوف برویم! وزارت دفاع بلاروس پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که واگنرها، آموزش نیروهای ویژه بلاروس را در اردوگاهی واقع در مجاورت مرز لهستان، آغاز کرده اند.

لهستان در واکنش به ورود نیروهای واگنر به بلاروس، نیروهای بیشتری را به مرز ورشو و مینسک اعزام کرده است.

پوتین نیز در واکنش به استقرار نیروهای لهستان در مرز با بلاروس تاکید کرد که مسکو هرگونه تجاوز به خاک بلاروس را حمله به روسیه تلقی می کند و به منظور واکنش به هرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای واگنر بی صبرانه منتظر حمله ور شدن به لهستان هستند

نیروهای واگنر بی صبرانه منتظر حمله ور شدن به لهستان هستند