مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-14فرهنگي

نزدیک ‎تر شدن گلزار و رشیدپور به آنتن با مسابقه تلویزیونی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جواد فرحانی، تهیه کننده برنامه «پانتولیگ» با بیان اینکه «پانتولیگ» یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که شرکت کنندگانش در قالبی جذاب و سرگرم کننده با هم رقابت می کنند ادامه داد: - گلزار با پانتولیگ که یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است به تلویزیون بازخواهدگشت و رشیدپور با مسابقه سیم آخر و طراحی جدید در مدل این مسابقه که قبلا هم از شبکه سوم سیما پخش می شد در قاب سیما اجرا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جواد فرحانی، تهیه کننده برنامه پانتولیگ با بیان اینکه پانتولیگ یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که شرکت کنندگانش در قالبی جذاب و سرگرم کننده با هم رقابت می کنند ادامه داد: اجرای برنامه برعهده محمدرضا گلزار خواهد بود و امیدواریم با حضور و تلاش وی، لحظات خوشی برای مخاطبان تلویزیون رقم بخورد.

همچنین حمید مراوندی مجری طرح برنامه سیم آخر هم خبر از تولید سری جدید مسابقه سیم آخر، با طراحی جدید در مدل مسابقه و همین طور دکور و محتوای جدید در حال تولید است داد و به زودی روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

وی ادامه داد: اجرای سری جدید مسابقه سیم آخر همچون گذشته، بر عهده رضا رشیدپور خواهد بود و امیدواریم سری جدید مسابقه هم بتواند مورد توجه و استقبال مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک ‎تر شدن گلزار و رشیدپور به آنتن با مسابقه تلویزیونی

نزدیک ‎تر شدن گلزار و رشیدپور به آنتن با مسابقه تلویزیونی