مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-17سياسي

برگزاری رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت 3 در مازندران


به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی، رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت 3 در سراسر استان مازندران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،  به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی، رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت 3 به صورت همزمان در سراسر استان مازندران برگزار شد.

در طی این مرحله از رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت 3، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران همراه با سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، سردار حسن مفخمی فرمانده انتظامی استان و سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با جمعی از آزادگان سرافراز 8 سال دفاع مقدس در شهرستان ساری دیدار کردند و از رشادت ها و مجاهدت های آنان تجلیل و قدردانی به عمل آوردند.

سیدمحمود حسینی پور در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عالم آزادگی، عزیزانی در دل دفاع مقدس با افتخار دوره صبر و استقامت و مردانگی را طی کردند و در تاریکخانه های رژیم بعثی عراق، مقاومت مردم ایران را به نمایش گذاشتند.

*شرمنده آزادگان هستیم وی با بیان اینکه آزادگان برای نسل حاضر و نسل آینده پیام های زیادی دارند، افزود: ما وظیفه داشتیم که برای ابراز ارادت و کسب روحیه برای خودمان خدمت این عزیزان برسیم، شرمنده این آزادگان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت 3 در مازندران

برگزاری رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت 3 در مازندران