مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-11سياسي

اربعین محور تقویت ارزش ها و نماد حقانیت نهضت حسینی است


اربعین محور تقویت ارزش ها و نماد حقانیت نهضت حسینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلای این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه پایه اول پیشرفت، کمال و سعادت انسان و جامعه تقوا، عبودیت و بندگی است، گفت: تقوا، عشق و ولایت الهی مهمترین دلیل شیرین بودن شهادت برای یاران سیدالشهدا (ع) در حماسه عاشورا است و حقیقت عاشورا تقوا و امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: لازمه آراسته شدن جامعه اسلامی به تقوا حفظ و تعظیم شعائر اسلامی است و لذا مجالس امام حسین (ع) باید پر رونق، مملو از معرفت و شور و شعور حسینی اقامه شود.

امام جمعه اراک با اشاره به نقش اربعین حسینی در تداوم نهضت عاشورا گفت: اربعین به ما درس می دهد در برابر با دشمنان باید ایستادگی کرد و زیر بار فشار و تهدیدات شیطانی آنها نرفت.

وی افزود: اربعین حسینی محور تقویت کننده ارزش های اسلامی و مکتب حسینی و فاطمی است و پیاده روی اربعین حسینی همچون رزمایشی بزرگ در جهان اسلام برای نمایش اقتدار و عظمت امت اسلام و نماد حقانیت نهضت و مکتب حسینی می باشد و آمادگی همه جانبه برای باشکوه تر برگزار شدن این رزمایش یک ضرورت مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین محور تقویت ارزش ها و نماد حقانیت نهضت حسینی است

اربعین محور تقویت ارزش ها و نماد حقانیت نهضت حسینی است