مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-30بين الملل

4 سناریوی احتمالی سرانجام جنگ اوکراین


یک تحلیلگر مسائل اروپا با اشاره به چهار سناریوی احتمالی سرانجام جنگ اوکراین، گفت: اکنون با توجه به اینکه اهداف هر دو طرف نشان می دهد امکان مصالحه در میان مدت وجود ندارد، - ایسنا/خراسان رضوی یک تحلیلگر مسائل اروپا با اشاره به چهار سناریوی احتمالی سرانجام جنگ اوکراین، گفت: اکنون با توجه به اینکه اهداف هر دو طرف نشان می دهد امکان مصالحه در میان مدت وجود ندارد، محتمل ترین سناریو فرسایشی شدن جنگ در اوکراین است.

مرتضی مکی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به استفاده اوکراین از تسلیحات خوشه ای در جنگ با روسیه و همچنین تصمیم آمریکا به ارسال تانک های آبرامز به این کشور، اظهار کرد: این اتفاق اولین بار نیست که در جنگ اوکراین رخ می دهد و گفته می شود پیش از این روس ها نیز از سلاح های خوشه ای در این جنگ استفاده کرده اند.

وی افزود: اکنون ارسال سلاح های خوشه ای به اوکراین از این جهت مهم است که 124 کشور جهان از جمله بسیاری از کشورهای غربی، عضو پیمان عدم تولید و استفاده از بمب های خوشه ای هستند و به دلیل اینکه قربانی اصلی این بمب ها غیرنظامیان اند، همواره استفاده از سلاح های خوشه ای بازتاب منفی دارد.

این تحلیلگر مسائل اروپا ادامه داد: از طرف دیگر وقتی این بمب ها در اختیار اوکراین قرار می گیرد و گفته می شود تانک های آبرامز آمریکایی نیز در مسیر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 سناریوی احتمالی سرانجام جنگ اوکراین

4 سناریوی احتمالی سرانجام جنگ اوکراین