مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-09فرهنگي

ورق به ورق کتاب خاطرات یک خبرنگار پیشکسوت


کلمه به کلمه، سطر به سطر، صفحه به صفحه کتاب یک خبرنگار پیشکسوت در خراسان جنوبی را باید از نظر گذارند تا با فصل به فصل کارش آشنا شد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ قلم که اشک می ریزد او هم دلش کمی سبک می شود.

قلم که کاغذ سفید را سیاه می کند او هم  اشک شوق می ریزد، آنجا که قلم اشک می ریزد و دلش سبک می شود برای این است که امید دارد قلمش گره گشاست و آنجا که قلم کاغذ سفید را سیاه می کند او هم با قلم اشک می ریزد چرا که بالاخره قلم کار خودش را کرده و آن چه مطالبه مردمی و درد و غمی بوده از این بین رفته است.

همه هم و غمش این است که دردی را دوا و گرهی را باز کند، مرهمی بر زخمی باشد، لبخندی بر لب بنشاند، مطالبه ای را احقاق کند و.

خلاصه همه هدفش گره گشایی ست، حالا این گره می تواند رفع عطش از روستایی، هموار شدن جاده ای، به صدا در آمدن سوت قطاری، احداث بنایی و .

باشد.

انگار اگر روزی دست نوازش بر سر دوربین، میکروفن، کاغذ خبر و خودکارش نکشد آن روز شب نمی شود و این اعتیاد را نیز نمی تواند به هیچ وجه از خود دور کند.

اعتیاد به خبر، به تیتر، به لید، میان تیتر، گزارش، یادداشت، و از همه مهم تر عشق به خبر که داشته باشی حتی اگر سال های سال هم از لحظه شروع به کارت گذشته باشد باز هم از سر عادت اخبار را چک می کنی به طور حتم به تیتر، لید، متن، ورودی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورق به ورق کتاب خاطرات یک خبرنگار پیشکسوت

ورق به ورق کتاب خاطرات یک خبرنگار پیشکسوت