مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-01سياسي

بررسی مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دریاچه سوها


با حضور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دریاچه سوها بررسی شد.

- بررسی مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دریاچه "سوها" ایسنا/اردبیل با حضور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دریاچه سوها بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل میراث فرهنگی استان و سایر مسئولان مرتبط در محل دریاچه سوها، مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این دریاچه بررسی شد.

سیدکاظم موسوی در این جلسه گفت: منطقه سوها ظرفیت ویژه ای در حوزه گردشگری دارد و زیرساخت های لازم باید در این منطقه توسط دستگاه های مرتبط از جمله اداره کل میراث فرهنگی و اداره منابع طبیعی ایجاد شود.

موسوی افزود: انتظار می رود که واحدهای بومگردی و سایر امکانات در این منطقه ایجاد شود و ظرفیت های گردشگری منطقه در قالب های مختلف به گردشگران معرفی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: با توجه به ظرفیت ویژه منطقه سوها، در سال های اخیر پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دریاچه سوها

بررسی مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دریاچه سوها