مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:212023-08-19سياسي

افتتاح 5 طرح آبرسانی در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مازیار علیپور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تلاش ها برای آبرسانی به روستاهای دور افتاده گیلان در حال انجام است، اظهار کرد: برخی از روستاهای استان گیلان علیرغم تلاش های انجام شده هنوز از آب با کیفیت برخوردار نیستند که اقدامات لازم در خصوص آبرسانی به این روستاها به ویژه مناطق روستایی در حال انجام است.

وی با اشاره به افتتاح پنج طرح آبرسانی در حوزه محرومیت زدایی و در پنج روستای غرب گیلان، افزود: این پنج طرح آبرسانی در پنج روستای شهرستان های تالش و آستارا به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با تأکید بر لزوم توجه به افتتاح طرح های آبرسانی در این استان، تصریح کرد:  طرح های محرومیت زدایی روستایی در غرب گیلان، شامل توسعه 9 کیلومتر از شبکه توزیع آب و 10 کیلومتر لوله گذاری های جدید و با میزان اعتبار  88 میلیارد ریال انجام می شود.

به گفته علیپور با اجرای این طرح ها، سرانه آب آشامیدنی بیش از 13 هزار نفر از اهالی روستا های کِشلی، حویق و بوراسرای تالش، و نیز روستا های قنبرمحله و نوده آستارا افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 طرح آبرسانی در گیلان

افتتاح 5 طرح آبرسانی در گیلان