مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-13سياسي

آغاز به کار شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایران در غرب آفریقا از شهریور


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در شهریور ماه 1402 فعالیت نخستین شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایران در غرب آفریقا با محوریت آموزش رشته پرستاری و مامایی شروع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر مهدی مقتدایی در همایش بین المللی سازی مراکز همکار سازمان جهانی بهداشت به تشریح برنامه های بین المللی سازی دانشگاه پرداخت و گفت: هم اکنون 88 سازمان در جهان در حوزه سلامت فعالیت می کنند که از مهمترین آنها می توان به سازمان جهانی بهداشت، مجمع سازمان ملل برای ریشه کنی ایدز و ابولا و اجلاس های (جی 7 و جی 20) اشاره کرد.

وی با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی ایران برای بین المللی سازی عنوان کرد: ما نیز باید از نمایندگان خود در سازمان های بین المللی حوزه سلامت به بهترین نحو استفاده کنیم، براین اساس جذب دانشجوی خارجی و ارتباط با افراد این نهادها از جمله اقدامات دانشگاه است.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: یکی از اقدامات دانشگاه برای بین المللی سازی، بحث ایجاد شعب بین المللی است که براین اساس راه اندازی شعبه دانشگاه در کشور غنا کلید خورده است و در شهریور ماه 1402 فعالیت نخستین شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایران در غرب آفریقا با محوریت آموزش رشته پرستاری و مامایی شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایران در غرب آفریقا از شهریور

آغاز به کار شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایران در غرب آفریقا از شهریور