مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-20سياسي

هویت و فرهنگ جامعه با قلم خبرنگاران حفظ می شود


هویت، آرمان و فرهنگ جامعه با قلم خبرنگاران حفظ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا جلالی امروز یکشنبه در جلسه تجلیل از اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران روایت گران اول و سرمایه های اجتماعی جامعه هستند که باید واقعیت ها را به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: در سال های اخیر که استکبار در صدد سیاه نمایی است و مطالب غیر واقع را در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی نشر می دهد جبهه مقابل شما خبرنگاران هستید که این رسالت اصحاب قلم و اندیشه را سنگین تر می کند چرا که هویت و فرهنگ و آرمان کشور در قلم و هوشمندی شما خبرنگاران حفظ می شود.

جلالی با بیان اینکه مردم سالاری دینی بر دو اصلی که ریشه در آموزه های و حیاتی و دیگر اینکه مردم در آن نقشی اساسی دارند استوار است، گفت: محور اصلی در این گفتمان، خدمت و ایجاد بستری عادلانه برای رسیدن به رشد تعالی است.

جلالی به شاخص های دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: دستاوردهای مطلوبی در حوزه های مختلف شاهد هستیم و این راه تا رسیدن به قله ادامه دارد.

وی به برنامه های شهرستان لنگرود در هفته دولت اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در قالب 124 عنوان پروژه در حوزه شهری و روستایی با اعتبار 138 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت و فرهنگ جامعه با قلم خبرنگاران حفظ می شود

هویت و فرهنگ جامعه با قلم خبرنگاران حفظ می شود