مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-18ورزشي

استقلال با «قو» کنار پرسپولیس و سپاهان نشست/ دو سرمربی در خطر


با نتایجی که در هفته دوم لیگ برتر رقم خورد، سه تیم مدعی به بالای جدول رسیدند و یکی - دو سرمربی هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و ممکن است در خطر اخراج قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته دوم از بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که سه مدعی قهرمانی توانستند حریفان خود را شکست دهند و به تیم هایی تبدیل شوند که هر دو دیدار ابتدایی خود در فصل جدید را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی است پس از آنکه در بازی اول آلومینیوم اراک را در ورزشگاه آزادی شکست داد، در هفته دوم دست به کار بزرگی زد و تراکتور را با حضور پرشمار هوادارانش شکست داد تا بازی 6 امتیازی را برنده شود و جزو صدرنشینان باشد.

سپاهان اصفهان که هفته اول را با قدرت شروع کرده بود، در هفته دوم دربی اصفهان را پیش رو داشت و در شرایطی که حریفی قدرتمند و با کیفیت را مقابل خود می دید در نهایت توانست با دو گل ذوب آهن را شکست دهد و به صدر جدول برود.

در تهران همه استقلال هر چند نمایش قدرتمندی نداشت و خوش شانس بود توانست ملوان بندرانزلی را با یک گل شکست دهد و دومین سه امتیاز فصل را کسب کند تا شاگردان جواد نکونام هم به جمع دو تیم سپاهان و پرسپولیس اضافه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال با «قو» کنار پرسپولیس و سپاهان نشست/ دو سرمربی در خطر

استقلال با «قو» کنار پرسپولیس و سپاهان نشست/ دو سرمربی در خطر