مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 00:102023-08-21بين الملل

کینه شتری! (گفت و شنود)


سایت مدعی اصلاحات و غربگرای خبرآنلاین نوشته است دولت رییسی با کنار گذاشتن آمریکا و رویکرد به کشورهای همسایه و شرق در تله افتاده و شکست خورده است! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت:گفت: روزنامه انگلیسی گاردین با انتشار یک گزارش مستند نشان داده است که آمریکا جایگاه بین المللی و اقتدار قبلی خود را از دست داده و با شکست های پی در پی و سختی رو به رو شده است.

گفتم: ولی سایت مدعی اصلاحات و غربگرای خبرآنلاین نوشته است دولت رییسی با کنار گذاشتن آمریکا و رویکرد به کشورهای همسایه و شرق در تله افتاده و شکست خورده است! گفت: روزنامه گاردین با وجود این که از طرفداران پر و پا قرص آمریکاست، برای اثبات نظر و صحت گزارش خود، ده ها سند و دلیل ارائه کرده است.

چرا سایت مدعی اصلاحات برای دفاع از نظر خود هیچ سند و دلیلی نیاورده است!  گفتم: ای عوام! اگر دلیل و سندی داشت که هزار بار آن را با بوق و کَرنا اعلام می کرد! گفت: پس خبرآنلاین چه اصراری دارد که با وجود اعتراف دشمن به شکست خود در برابر ایران، شکست دشمن را به ایران نسبت بدهد؟ کینه شتری این جماعت غربگرا علیه انقلاب و مردم وطن شان از کجا ریشه گرفته است؟! گفتم: به یارو گفتند؛ دَمر آب نخور! پرسید چرا؟! گفتند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کینه شتری! (گفت و شنود)

کینه شتری! (گفت و شنود)