مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-21پزشكي

ورود موثر ایران به بازار دارویی همسایگان/درمان سالانه یک میلیون بیمار خارجی در کشور


مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات ایران در حوزه دیپلماسی سلامت، در عین حال از مراجعه سالانه یک میلیون بیمار خارجی به ایران جهت درمان خبر داد.

- مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات ایران در حوزه دیپلماسی سلامت، در عین حال از مراجعه سالانه یک میلیون بیمار خارجی به ایران جهت درمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین نیکنام _ مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت در نشست خبری روایت سلامت در دولت مردمی ، گفت: ما از این بخش تحت عنوان دیپلماسی سلامت یاد می کنیم که بستر مناسبی برای توسعه تعاملات بین المللی کشور است.

وی افزود: سه سیاست مهم در این بخش مدنظر ما است؛ اول بین المللی سازی ظرفیت های بخش سلامت کشور است که فعالیت های ما باید بازتاب بهتری داشته باشد تا ظرفیت ما در آموزش، درمان، تحقیقات و.

مشخص شود.

محور دوم فعالیت ها ایفای نقش موثر منطقه ای با اولویت همسایگان است؛ معتقد هستیم که بدون سلامت همسایگان، نمی توانیم از پایدار بودن دستاوردهای سلامت خود هم مطمئن باشیم؛ چون ما مرزها و همسایگان زیادی داریم.

محور سوم نیز توسعه همکاری های علمی و اقتصادی و افزایش سهم کشور از بازار سلامت است که در زمینه دارو و تجهیزات با توجه به اینکه بخش عظیم نیاز خود را تامین می کنیم، ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود موثر ایران به بازار دارویی همسایگان/درمان سالانه یک میلیون بیمار خارجی در کشور

ورود موثر ایران به بازار دارویی همسایگان/درمان سالانه یک میلیون بیمار خارجی در کشور