مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-20پزشكي

برای راه اندازی مرکز پیوند قلب آماده ایم/ منتظر صدور پروانه از سوی وزارت هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تجهیزات و امکانات لازم برای راه اندازی مرکز پیوند قلب استان فراهم شده، گفت: در این زمینه تنها منتظر صدور پروانه فعالیت مرکز از سوی وزارت بهداشت هستیم.

- برای راه اندازی مرکز "پیوند قلب" آماده ایم/ منتظر صدور پروانه از سوی وزارت هستیم ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تجهیزات و امکانات لازم برای راه اندازی مرکز پیوند قلب استان فراهم شده، گفت: در این زمینه تنها منتظر صدور پروانه فعالیت مرکز از سوی وزارت بهداشت هستیم.

دکتر قباد محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیگیری های بسیار برای راه اندازی مرکز پیوند قلب در استان گفت: تقریبا 90 درصد کارها پیش رفته و امکانات و تجهیزات آن فراهم شده است.

وی با اشاره به اخذ مجوزهای لازم برای راه اندازی این مرکز گفت: برای راه اندازی این مرکز نیروی فلوشیپ بازتوانی قلب کم داشتیم که این نیرو هم جذب شده است.

وی افزود: در حال حاضر همه چیز برای راه اندازی این مرکز آماده است و مشکلی اصلی فعلی تنها در بحث صدور پروانه فعالیت مرکز از سوی وزارت بهداشت است.

محمدی گفت: وزارت بهداشت در خصوص افزایش مراکز پیوند قلب سخت گیری دارد و در حال حاضر درحال رایزنی برای اخذ پروانه فعالیت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای راه اندازی مرکز پیوند قلب آماده ایم/ منتظر صدور پروانه از سوی وزارت هستیم

برای راه اندازی مرکز پیوند قلب آماده ایم/ منتظر صدور پروانه از سوی وزارت هستیم