مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-02سياسي

پیام های اعضای فرهنگستان علوم در پی اعلام ریاست جدید این نهاد


در پی پذیرش استعفای دکتر رضا داوری از ریاست فرهنگستان علوم و انتصاب دکتر محمد رضا مخبر دزفولی به جای وی، اعضای پیوسته و برجسته این نهاد پیام هایی را به این مناسبت ارسال کردند.

- در پی پذیرش استعفای دکتر رضا داوری از ریاست فرهنگستان علوم و انتصاب دکتر محمد رضا مخبر دزفولی به جای وی، اعضای پیوسته و برجسته این نهاد پیام هایی را به این مناسبت ارسال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مصطفی محقق داماد، سید محمد فاری سید فاطمی، سید مهدی الوانی، علی اکبر صالحی، عزت الله نادری و رسول جعفریان که همگی از اعضای پیوسته و برجسته فرهنگستان علوم هستند، هر یک در پیامهایی جداگانه از زحمات دکتر داوری در طول دوره خدمت وی تشکر کردند و انتصاب دکتر مخبر دزفولی را به این سمت تبریک گفتند.

سید مصطفی محقق داماد جناب آقای دکتر مخبر دزفولی انتصاب جنابعالی همکار دیرینه و گرانقدر ما به سمت ریاست فرهنگستان علوم بسیار جای خوشوقتی است و از حسن انتخاب شورای محترم انقلاب فرهنگی کمال سپاسگزاری را دارم.

و بدینوسیله از زحمات چندین ساله حکیم عالیقدر جناب اقای دکتر رضا داوری که فرهنگستان علوم را با درایت و خردمندی مدیریت کردند و شخصیت علمی و جهانی این مرکز را به خوبی از گزند حوادث مصون داشتند تقدیر و تشکر می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های اعضای فرهنگستان علوم در پی اعلام ریاست جدید این نهاد

پیام های اعضای فرهنگستان علوم در پی اعلام ریاست جدید این نهاد