مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-02حوادث

ثبت 800 مورد حریق در علف های هرز سطح شهر و مزارع کشاورزی بروجرد


معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد گفت: 800 مورد حریق در علف های هرز و مزارع کشاورزی شهر ثبت شده است.

- ایسنا/لرستان معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد گفت: 800 مورد حریق در علف های هرز و مزارع کشاورزی شهر ثبت شده است.

نادر موسیوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیش از 800 مورد حریق در علف های هرز سطح شهر و مزارع کشاورزی در تیرماه به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش دما و گرمای هوا در تیرماه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیش از 800 عملیات اطفای حریق در علف های هرز سطح شهر و مزارع کشاورزی را به انجام رساند.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد خاطرنشان کرد: آمار ارائه شده در تیرماه بدون در نظر گرفتن عملیات های اطفای حریق در منازل مسکونی، واحدهای تجاری، خودرو و موتورسیکلت بوده که این آمار نسبت به زمان مشابه در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

موسیوند اضافه کرد: یکی از بهترین راهکارهای جلوگیری از بروز آتش، هرس کردن علف های هرز در پارک ها، تفرجگاه ها و یا نزدیک باغ است که انتظار می رود مالکان و دارندگان باغ و بوستان به این امر توجه کنند.

وی بیان کرد: در صورت بی توجهی به این موضوع تنها با پرت کردن سهوی یک فیلتر سیگار روشن یا یک کبریت نه تنها علف های هرز بلکه دیگر نقاط دچار حری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 800 مورد حریق در علف های هرز سطح شهر و مزارع کشاورزی بروجرد

ثبت 800 مورد حریق در علف های هرز سطح شهر و مزارع کشاورزی بروجرد