مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-29سياسي

تاکید عالی ترین مقام قضایی سمنان بر ایمن سازی 2 بلوک پرخطر مسکن مهر


رییس کل دادگستری سمنان بر ایمن سازی 2 بلوک پرخطر مسکن مهر از دو بلوک پرخطر مسکن مهر سمنان بر لزوم تسریع در ایمن سازی این دو بلوک آسیب دیده تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری سمنان بر ایمن سازی 2 بلوک پرخطر مسکن مهر از دو بلوک پرخطر مسکن مهر سمنان بر لزوم تسریع در ایمن سازی این دو بلوک آسیب دیده تاکید کرد.

محمدجعفر عبدالهی رییس کل دادگستری استان سمنان شب گذشته در بازدید از این بلوک ها که به همراه معاون عمرانی استاندار و تعدادی از مدیران استان انجام شد، پای درد و دل های اهالی آن ها نشست و گفت: تاکنون بارها و به دفعات به صورت رسمی و غیر رسمی از بلوک های 23 و 24 مسکن مهر سمنان بازدید های چند ساعته داشته است.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: صیانت از جان و مال مردم وظیفه تمامی مسئولین استان است و بایستی بدرستی و با احصاء شرایط لازم درصدد حفظ و تأمین آن برآمد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان موضوع بلوک های 23 و 24 مسکن مهر سمنان که مقاوم سازی و ایمنی بناهای آن دچار آسیب شده را به دستگاه های مسئول تذکر داده است.

عالی ترین مقام قضایی استان با بیان اینکه دادگستری استان به دنبال قول و وعده های بدون نتیجه به مردم نیست، گفت: دستگاه قضایی استان وقتی به موضوعی ورود می کند با بسیج نهادهای مسئول قصد رفع مشکلات را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عالی ترین مقام قضایی سمنان بر ایمن سازی 2 بلوک پرخطر مسکن مهر

تاکید عالی ترین مقام قضایی سمنان بر ایمن سازی 2 بلوک پرخطر مسکن مهر