مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-23حوادث

کشف بیش از 5000 عدد قرص متادون در زاهدان


جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 5 هزار عدد قرص متادون قاچاق در بازرسی از یک خودرو توسط ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 5 هزار عدد قرص متادون قاچاق در بازرسی از یک خودرو توسط ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان خبر داد.

مرتضی جوکار درباره این خبر اظهار کرد: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان با اجرای طرح ایست و بازرسی مقطعی در یکی از محورهای مواصلاتی پرتردد شهرستان، هنگام پایش وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودروی پژو405 به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند که مأموران در بازرسی از این خودرو تعداد 5 هزار عدد قرص متادون قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به همراه اقلام کشف شده تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیرقانونی و توزیع، تولید و مصرف موادمخدر و داروهای اعتیاد آور بلافاصله موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 5000 عدد قرص متادون در زاهدان

کشف بیش از 5000 عدد قرص متادون در زاهدان